Yenilikçi Solunum Markaları Tanıtım Sorumlusu [Turkey]


 

Site Name: Turkey - Istanbul
Posted Date: May 16 2023


Lokasyon:
İzmir

İşin Amacı: GSK misyon ve hedefleri doğrultusunda paydaşlarla güçlü, sürdürülebilir ve katma değerli ilişkiler inşa ederek, çalıştığı ürünlerin kendi bölgesinde belirlenen tanıtım programlarını uygun şekilde sorumluluğundaki hastane, kurum, servis ve kuruluşlarda uygulamak, pazardaki değişimleri ve rakiplerin stratejilerini izleyerek bölgesindeki tanıtım faaliyetlerini bölge pazar payını geliştirecek bir düzen içinde yürütmek ve yönetmek.

GSK’nın paydaş gözündeki imajını oluşturmak, korumak ve geliştirmek; tanıtım aktivitelerinin lokal regülasyonlar, GSK Kuralları ve AİFD İyi Tanıtım ve İyi İletişim İlkelerine uygun yürütülmesini sağlamak ve böylelikle firmanın hedeflerine ulaşmasına katkıda bulunmak

Sorumluluklar:

  • Sorumlu olduğu hastane, servis, kurum ve kuruluşlardaki tanıtım faaliyetlerini (ÜTA, ETA görsel malzeme çalışmaları, eczane tanzim teşhir uygulamaları ve benzeri) GSK ve lokal tanıtım ilkelerine, tanıtım programlarına ve stratejilerine uygun olarak yürütmek
  • Hasta Odaklı Tanıtım modeline uygun tanıtım görüşmeleri gerçekleştirmek
  • Sorumlu olduğu bölge ve ürün portföyü için tahsis edilen kaynakları doğru analiz ve planlamalar yaparak etkin şekilde kullanmak
  • Tanıtım faaliyetleri ile ilgili GSK politika ve prosedürlerinde belirtildiği kapsamda, planlama yapmak, aşağıda belirtilen raporları hazırlamak ve belirlenen zamanlarda Bölge Müdürlerine sunmak
  • Günlük ziyaretleri CRM programları(Veeva) üzerinden planlamak, onaylamak ve kaydetmek,
  • Kendisi için belirlenmiş temsil bütçesini GSK Kuralları çerçevesinde takip etmek,
  • İş sebebiyle yaptığı masrafları, GSK Kurallarına ve ilgili prosedürlere uygun olarak beyan etmek,
  • İş planı yapmak, uygulamak ve takip etmek
  • Doktor ve eczacılardan gelen ürün şikayetleri ve yan etki bildirimlerini, GSK kurallarında belirtilen zaman ve yönlendirmeler kapsamında raporlamak
  • Sorumluluk alanındaki görevleri yerine getirirken GSK Değerlerine, GSK içerisinde uygulamada olan lokal ve global tüm politika ve prosedürlere (Etik Tanıtım İlkeri, Hasta Odaklı Tanıtım Modeli prensipleri), çalışılan ülke mevzuatı ve kabul görmüş uluslararası standartlar ile uyumlu olarak çalışmak

Yetkinlikler:

Ürün Bilgisi

  • Uzmanlık alanındaki son gelişmeleri yakından takip eder ve kendi bölgesindeki koşullara göre aksiyonlarını belirler
  • Müşteri ihtiyacını doğru bir şekilde anlamak için derinlemesine tedavi ve ürün bilgisini kullanır
  • Pazardaki risk ve fırsatları görmek için önemli rakiplerin avantajını bilir/kullanır
  • Sektör, pazar, mevzuattaki değişiklikleri izler ve değişime hızlı adapte olur, ürün ve hizmetleri buna göre konumlandırır

Müşteri Yönetimi

  • Paydaşların stratejik iş öncelikleri ve zorlukları ile ilgili bilgi sahibi olma
  • İşbirlikçi bir tutum sergileyerek, farklı seviye ve fonksiyondaki iç ve dış paydaşlar ile uzun süreli ilişkiler geliştirme
  • Proaktif bir şekilde müşteri talep ve/veya endişelerini belirlemek için öngörü ile hareket eder ve dinamiklere göre aksiyonlarını belirler
  • Müşterinin gizli kalmış ihtiyaç veya sorunlarını uygun soruları sorarak açıklığa kavuşturur
  • Müşteri ihtiyacına yönelik olarak ürün/hizmet/çözümleri etkin bir şekilde iç kaynakları kullanarak sağlar
  • Uzun vadede kazanım elde etmek ve müşteri memnuniyetini geliştirmek için düzenli olarak müşteri geri bildirimi talep eder

Tanıtım Süreci

  • Çevredeki risk ve fırsatları belirler ve paydaşlar için katma değer yaratan çözümler geliştirmek için içeride iletişim kurar
  • Paydaşın değeri elde ettiğinden ve bunun farkında olduğundan emin olmak için paydaş ihtiyaçlarına getirilen çözümlerin performansını ölçer
  • Devam eden ortaklığın değeri hakkında müşteriye bilgi verir (rakiplere karşın avantajları göstererek)
  • Kısa ve orta vadede sonuç elde etmek için iş hedefleriyle uyumlu bireysel ASMART hedefleri belirler ve de buna uygun planlama yapar
  • Takip dinamiklerini de gözönüne alarak, proaktif olarak çözüm üretmeye odaklanır
  • Başarıyı ölçümlemek için önemli sonuç ve süreçlerin gerçekleşme durumlarını kontrol eder, gerekli olduğunda düzeltici aksiyonlar alır

Sürekli Gelişim

  • İşiyle ilgili yeni yaklaşım veya metodlar geliştirmek için fırsatları belirler
  • Paydaş ihtiyaçlarını daha iyi bir şekilde karşılamak için yeni fikirler, metodlar, ürünler veya çözümler oluşturur
  • Yeni projeler/aktivitelerde yer alır ve problemleri belirlemek/çözüm sağlamak için alışılmış uygulamaların dışına çıkar
  • Değişime karşı pozitif tutum sergiler
  • Değişimin önemini ve gerekçesini anlamak için bilgi toplar
  • Değişim için engelleri farkeder ve üstesinden gelmek için stratejiler geliştirir
  • Kendi davranış ve tutumunu uyarlayarak değişen iş talepleri ve önceliklerine hızla adapte olur
  • Ekip, proje veya iş süreçlerinde oluşan yeni gelişmelere kolay adapte olur ve bu gelişmelere karşı esnek bir tutum sergiler

Bilgi, Beceri ve Deneyim:

  • 4 yıllık üniversite mezunu olmak
  • Sürücü belgesi ve araç kullanma deneyimine sahip olmak


GSK is a global biopharma company with a special purpose – to unite science, technology and talent to get ahead of disease together – so we can positively impact the health of billions of people and deliver stronger, more sustainable shareholder returns – as an organisation where people can thrive. Getting ahead means preventing disease as well as treating it, and we aim to positively impact the health of 2.5 billion people by the end of 2030.

Our success absolutely depends on our people. While getting ahead of disease together is about our ambition for patients and shareholders, it’s also about making GSK a place where people can thrive. We want GSK to be a workplace where everyone can feel a sense of belonging and thrive as set out in our Equal and Inclusive Treatment of Employees policy. We’re committed to being more proactive at all levels so that our workforce reflects the communities we work and hire in, and our GSK leadership reflects our GSK workforce.

Contact information:
You may apply for this position online by selecting the Apply now button.

Important notice to Employment businesses/ Agencies

GSK does not accept referrals from employment businesses and/or employment agencies in respect of the vacancies posted on this site. All employment businesses/agencies are required to contact GSK's commercial and general procurement/human resources department to obtain prior written authorization before referring any candidates to GSK. The obtaining of prior written authorization is a condition precedent to any agreement (verbal or written) between the employment business/ agency and GSK. In the absence of such written authorization being obtained any actions undertaken by the employment business/agency shall be deemed to have been performed without the consent or contractual agreement of GSK. GSK shall therefore not be liable for any fees arising from such actions or any fees arising from any referrals by employment businesses/agencies in respect of the vacancies posted on this site.


 

.

Posting Komentar

Lebih baru Lebih lama

Sponsored Ads

نموذج الاتصال